Agencja Reklamowa Gdańsk
Komentarze: 0
Rozbić silosy do pracy w różnych kanałach poza tylko SEO
Oto pytanie zadać sobie pytanie: co sądzisz klienci zrobić, gdy nie są one prowadzenia poszukiwań i klikając na wyniki? Okazuje się, że są one prawdziwe (!) Ludzi, którzy są aktywni w świecie, mają oni dbają o rodziny, żyją w społecznościach, realizować swoje marzenia, oprzeć obawy i wyzwania, które się na ich drodze, przekąski na swoich ulubionych żywności śmieci (w przypadku, gdy zastanawiasz się, jestem fanem Frito-Lay® TOSTITOS® Restaurant stylu z nutą limonki Flavored Tortilla Chips), i tak dalej. Agencja, Reklamowa, Gdańsk. Więc dlaczego mielibyśmy traktować klientów tak, jakby po prostu zbiór jeden i wykonane organicznych ciągów zapytań? Dlaczego mamy po prostu skupić się na ich ostatniego kliknięcia organicznej, że albo prowadzi do konwersji (lub nie) zamiast próbować zrozumieć większy obraz podróż klienta? Cóż, oczywiście, że nie powinien robić takich rzeczy. Powtarzaj za mną: "moi użytkownicy są większe niż suma ich słów kluczowych." Uwaga: to jest jako motto, aby pamiętać, jak podchodzimy do dwóch lat z "Keyword (nie dostarczony)." Zamiast korzystać z wielokanałowego pomiaru atrybucji o dłuższym okresie uznanie, niż się zwykle stosował (powiedzmy, okno 30-dzień, a nie tylko w tym samym dniu, a nawet siedem dni atrybucji), aby uzyskać lepsze poczucie działań klienta w Internecie. Mike Pantoliano z destylowaną niedawno mówił o modelowaniu uznanie w MozCon, pokazując, w jaki sposób można szybko rozpocząć pracę tylko za pomocą Google Analytics. Zobaczysz kilka naprawdę ekscytujące, inspirujące zjawiska, kiedy to zrobić.
Dodaj komentarz